nagrywarka - ostatnia krew ;P

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Wto, 22 Lip 2003, 21:59:18 CEST

On Tue, 22 Jul 2003 21:49:40 +0200
Maciej Paszta <paszczi w go2.pl> wrote:

> Oki moj problem przedstawia sie nastepujaco. Mam kernela 2.4.20-9 buy
> cieciwa.
> Do lilo w sekcji z linux'em wpisuje append="hdd=ide-scsi" co jak na
> moje
> powinno wlaczyc emuylacje scsi. Po przeladowaniu lilo i restarcie nic
> sie nie
> dzieje tzn nie ma emulacji i nawet nie jest zaladowany ten modul. Nie
> chce go
> ladowac na chama bo kiedys juz top przerabialem i oba napedy sie
> wtredy
> [...]

zaglądam do cd-writng howto a tam....
modules.conf:
alias scsi_hostadapter  ide-scsi
options ide-cd          ignore=hdc
pre-install             sg     modprobe ide-scsi
pre-install             sr_mod modprobe ide-scsi

no i powyższy append do lilo

i ma działać. łachy nie robi :)

btw. Twój kmail czyni nieczytelnymi Twoje posty (imho)

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]
[   JID: freetz w jabber.bettercom.de    ]