nagrywarka - ostatnia krew ;P

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Śro, 23 Lip 2003, 15:59:52 CEST

Maciej Paszta wrote:

> Oki moj problem przedstawia sie nastepujaco. Mam kernela 2.4.20-9 buy cieciwa.
> Do lilo w sekcji z linux'em wpisuje append="hdd=ide-scsi" co jak na moje
> powinno wlaczyc emuylacje scsi. Po przeladowaniu lilo i restarcie nic sie nie
> dzieje tzn nie ma emulacji i nawet nie jest zaladowany ten modul. Nie chce go
> ladowac na chama bo kiedys juz top przerabialem i oba napedy sie wtredy
> wlaczaly jako scsi. Co lepsze jak wdziergam ta linijke do lilo to znikaja mi
> polskie fonty z konsoli :P

U mnie /dev/hdc to DVD, /dev/hdd - CD-RW. Żeby chodziło jedno i drugie
musi być na emulacji SCSI

w /etc/modules.conf
alias scsi_hostadapter ide-scsi
options ide-cd ignore='hdc hdd'

w /etc/lilo.conf
append="hdc=ide-scsi hdd=ide-scsi"

bart
--
"Friendship is neither inherited nor transitive." [Annotated C++ Ref.
Manual]