Samba jako PDC dla WinXP(Pro)

Jakub (mick3y) Mikusek pld-users w aurora.vege.pl
Śro, 23 Lip 2003, 18:08:41 CEST

Witam,

czy posiada ktoś działającą konfigurację Samby jako kontrolera domeny
dla Windows XP Professional? Bawię się z tym już 3. dzień,
przegrepowałem całe google, a to nadal nie chce działać.
Chciałbym prosić kogoś kto to ma skonfigurowane, działa mu z windowsami
na PLD 1.0 Ra o podesłanie działającego konfiga, bo nie wiem czy to wina
mojej złej konfiguracji czy Windowsów - chciałbym mieć pewność.

Z góry dzięki.

Pozdrawiam,
mick3y