Samba jako PDC dla WinXP(Pro)

Jakub (mick3y) Mikusek pld-users w aurora.vege.pl
Śro, 23 Lip 2003, 19:01:10 CEST

Andrzej Zawadzki naskrobał(a):

>W archiwum jest na to odpowiedź - odszukaj jakiegoś mojego starego maila
>(około 1 roku :-) tam jest opis i co trzeba zmienić w Windowsach...
>Coś mnie wtedy podkusiło żeby zajrzeć w logi windowsów :-) i znalazłem odp.

Dzięki za naprowadzenie.

Jeśli chodzi Ci o Twój mail:
http://lists.pld-linux.org/index.cgi?17:mss:9538
to dodałem .reg do rejestru ten z /usr/share/doc/samba-common:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Netlogon\Parameters]
"requiresignorseal"=dword:00000000
"signsecurechannel"=dword:00000000

I niestety nadal nic. Może jednak podesłałbyś samą sekcję [global] ?
Chyba że coś przeoczyłem. :-/
Bo to jest tak:
we właściwościach komputera w WinXP włączyłem logowanie do domeny,
podałem usera root i jego hasło, powitano mnie w domenie, reboot,
próbuję zalogować się na usera 'kuba' z prawidłowym hasłem (na w98
działa) i niestety Windows wypluwa komunikat że kontakt z serwerem
kontrolującym domene LOKALNA nie jest dostępny (lub nie można się z nim
skontaktować).

Pozdrawiam,
mick3y

ps.: jeśli coś przeoczyłem to proszę o wyrozumiałość a nie o zjeby -
     trzecia noc w pracy. Normalnie z rytmu mię to wybiło.