Samba jako PDC dla WinXP(Pro)

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Śro, 23 Lip 2003, 19:08:37 CEST

Użytkownik Andrzej Zawadzki napisał:

> W archiwum jest na to odpowiedź - odszukaj jakiegoś mojego starego maila
> (około 1 roku :-) tam jest opis i co trzeba zmienić w Windowsach...
> Coś mnie wtedy podkusiło żeby zajrzeć w logi windowsów :-) i znalazłem odp.

> http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy

Właśnie wałkowałem parę dni temu, z tym, że chodziło o kontroler grupy
roboczej - domena mi nie potrzebna.
W końcu jeden z kolegów user-litów mi pomógł (dzięki kolejny raz).
Podstawowe lekarstwo:
ustaw
os level = 60 # wyżej, niż defaultowe 33.
Ja robiłem jeszcze 1 mały błąd - znalazłem przechodząc od początku drogę
klient - serwer (też za poradą).
Naprawdę dobra metoda.

--
Wiesław Kierbedź