nagrywarka - ostatnia krew ;P

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 26 Lip 2003, 14:27:00 CEST

Dnia sob 26. lipiec 2003 13:14, Jacek Rzęsista napisał:

> Możliwe - ja mam 0.8.1 - i ten widzi tylko scsi.
0.9 widzi ATAPI ale się pluje, że zdaje się cdrdao nie umie dobrze go
obsługiwać i lepiej przestawić na emulację, bo jak nie to nie będzie można
bodajże np. zgrywać płytek audio. Miałem nagrywarkę i DVD na ATAPI,
zobaczyłem ten komunikat i przestawiłem sobie na emulację. Dla mnie to nie
dramat :-)
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498