Linux i PowerBook G3

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Śro, 23 Lip 2003, 20:17:42 CEST

On Wed, 23 Jul 2003, Piotr Hoppe wrote:

> Witaj pld-users-pl!
>
> Mam takiego laptopa, pobralem sobie pierwsza plytke PLD dla PPC i
> niestety nie chce mi botowac. Czy ktos wie w czym tkwi problem.
> Zresztą podobna sytuacja była w wypadku Mandrake. Wygląda na to, że
> laptop ma zbyt starego cd-roma, który nie umie botować z takich płyt
> (na moje pytania na liscie maca taka padła sugestia).

A zwróciłeś uwagę, że pierwsza płyta na PPC nazywa sie pld-ppc-0.iso
a nie pld-ppc-base.iso ?
Po prostu, na tych cdromach sa pakiety dla PPC. Niestety PLD
dla PPC w tej chwili nie dorobilo sie jeszcze instalatora
i bootujacej plyty.

> Czy istnieje inny sposób na zainstalowanie PLD na moim laptopie. Dodam
> jeszcze, że sytuację kąplikuje fakt, iż nie mam stacji do tego
> laptopa.

Zainstalowac w najprostszej konfiguracji Mandrake 8.x dla PPC
i zrobic upgarde do PLD.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-