Linux i PowerBook G3

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Śro, 23 Lip 2003, 22:39:41 CEST

Użytkownik Piotr Hoppe napisał:
> Witaj Wieslaw,
>
> W Twoim liście datowanym 23 lipca 2003 (21:08:44) można przeczytać:

> Tylko, że to Rescue-CD to dla platformy x86 więc mi to nic nie daje.
Faktycznie, dałbym sobie uciąć, że przed rewolucją widziałem i
powerpiczne, ale to było dawno i pamięć już nie ta.
Może ktoś by starował po prostu minimalkę - miejsce pewnie by się
znalazło - pakiety są robione przynajmniej od roku, a instalacja z redh
to jakoś nieprzyjemnie.
--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870