Samba jako PDC dla WinXP(Pro)

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Śro, 23 Lip 2003, 23:44:09 CEST

Witaj.

Dnia 03-07-23 23:21, Użytkownik Jakub (mick3y) Mikusek napisał:

> W logach pokazuje mi prawidłowo że samba rządzi(i wymiata) w domenie.

I slusznie, a pokazuje kto odpowiada za sprawdzanie hasel? Sprobuj moze
z ta opcja password server... Naprawde nic madrzejszego mi do laba na
dzien dobry nie przychodzi.
Przypomne ze restarty samby wykonuj na odlaczonym od sieci XP.

No i stara harcerska zasada gloszaca, ze zawsze lepiej najpierw z samby
zrobic poslusznego klienta w sieci, a dopiero potem stopniowo zamieniac
go na serwerek.

W razie co wracam do pracy jutro okolo 7-9 ;)

--
========
  TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.