Linux i PowerBook G3

Zbigniew Parys zibi w parys.org
Czw, 24 Lip 2003, 00:38:32 CEST

Dnia 23 lipiec 2003 a był(-a) to środa, o 07:19:52 +0200, Piotr Hoppe napisał(-a):
> Witaj pld-users-pl!
>
> Mam takiego laptopa, pobralem sobie pierwsza plytke PLD dla PPC i
> niestety nie chce mi botowac. Czy ktos wie w czym tkwi problem.
> Zresztą podobna sytuacja była w wypadku Mandrake. Wygląda na to, że
> laptop ma zbyt starego cd-roma, który nie umie botować z takich płyt
> (na moje pytania na liscie maca taka padła sugestia).

zgadaza się - masz tzw: Old World. One potrafią startowac tylko z HFS.
Jest w Mandrake takie coś do ładowania kernela, pewnie u nas też (ale
zapomniałem nazwy, jutro sprawdze). Jedyną metodą instalacji jest
uruchomienie instalatora spod MacOS. Na pweno uruchuchamia się na 9.x.
Btw: chodzi na nich X OS ;) - masz tam *BSD i X-Windows

--
We are Linux. Resistance is measured in Ohms.