Linux i PowerBook G3

Piotr Hoppe p_hoppe w friko3.onet.pl
Czw, 24 Lip 2003, 07:32:51 CEST

Witaj Zbigniew,

> zgadaza się - masz tzw: Old World. One potrafią startowac tylko z HFS.
> Jest w Mandrake takie coś do ładowania kernela, pewnie u nas też (ale
> zapomniałem nazwy, jutro sprawdze). Jedyną metodą instalacji jest
> uruchomienie instalatora spod MacOS. Na pweno uruchuchamia się na 9.x.
> Btw: chodzi na nich X OS ;) - masz tam *BSD i X-Windows

Masz racje na stronie http://www.yellowdoglinux.com/ w dokumentacji do
ich linuxa opisuja to dokladnie:

(http://www.yellowdoglinux.com/support/installation/ydl3.0_guide-single.pdf).

Do botowania służy program BootX, w którym określa się plik z obrazem
ram dysku oraz plik z jądrem. Jednak nie wiem co należy wybrać w
wypadku Mandrake, wybranie samego pliku jądra powoduje kernel panic i
zabardzo nie wiem co dalej.
W wypadku PLD, to instalacja przy pomocy tej metody chyba wcele nie
jest możliwa, bo jak dobrze zrozumiałem to PLD PPC to tylko same
pakiety odpowiednio skąpilowane.
Więc liczę na to, że przypomnisz sobie jak można odpalić Mandrake.

Pozdrawiam,

 Piotr                            mailto:p_hoppe w friko3.onet.pl