Samba jako PDC dla WinXP(Pro)

Jakub (mick3y) Mikusek pld-users w aurora.vege.pl
Czw, 24 Lip 2003, 18:24:01 CEST

Daniel Mróz naskrobał(a):
>To napisz chociaz co bylo powodem niedzialania.

Chciałbym. :-)
Wyklikałem w WinXP logowanie do domeny, zapytał się o usera i hasło, wpisałem
root:dupa.88, zapytał czy chcę coś/kogoś dodać, dodałem usera kuba w
domenie IMAGE, zrestartował był się windowsa następnie chyba, wpisałem
usera kuba, hasło takie jak na Sambie i ruszyło. Nie pamiętam już co
robiłem poprzednio źle, ale wina leżała chyba po stronie mojej próby
konfiguracji windowsów.

Pozdrawiam,
mick3y