sodipodi

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Pią, 25 Lip 2003, 16:19:37 CEST

wiem że wątek pojawiał się już kilka razy, ale z tego co pamiętam jedyne
co pomagało to błogosławieństwo kogoś komu działa :)
a problem jest taki: sodipodi wywala się przy próbie wybrania rodzaju
linii, konkretnie po zaznaczeniu 'is stroked' i wciśnięciu 'Apply'.

Próbowałem przebudować ale nie pomogło...

Byłbym wdzięczny za jakieś rady albo sugestie czego mogę użyć do grafiki
wektorowej zamiast sodipodi.. (xfig mi się mało podoba :)

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :