jajo 2.6

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Sob, 26 Lip 2003, 01:27:21 CEST

a Sat, 26 Jul 2003 01:12:18 +0200 (CEST)
Osoba skrywająca się za mailem < Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> >
napisała:

> ?? A możesz podać gdzie dokładnie odczytujesz te dane? Bo nie ma czegoś
> takiego jak moduł i2c-proc. Poza tym ja się nie mogę doszukać nigdzie tych
> danych.

hehehe :) Cały dzień wojowałem z tym :) robisz tak:
mkdir /sys
mount -t sysfs none /sys
i teraz cd /sys/bus/i2c/devices i szukaj katalogu w którym jest całe info (u
mnie 1-002d) poza tym zbuduj normalnie moduly do obslugi swoich sensorow z
kernelem odrazu (wlasnie caly dzien mysle jak nauczyc sensors by odczytywal z
tamtad... podobno jest zgodne (podobno))

--
 |  Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder CHInc. | Memeber PSI & SzLUUG  |