jajo 2.6

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Sob, 26 Lip 2003, 17:39:11 CEST

Użytkownik Mariusz Witkowski napisał:

> Ja jajeczko ręcznie budowałem, a na takich nie używam initrd więc nie jestem w
> stanie Tobie powiedzieć czy coś się zmieniło, ale jedno jest pewne - duuużo
> mniej warningów widziałem przy kompilacji 2.6.0 test niż przy 2.4 :D (ze dwa
> trzy warningi i to totalnie zbędne)

2.4 mam też własne, ale initrd to dla mnie najlepszy test, że nie
poszkapiłem sprawy (kiedy widzę "Braindaged.. by PLD.." to czuję się w
domu).
Właśnie idzie 2.6 - opatrzę - a i tak będę musiał zaczekać na stery
nvidii, żeby próbować tego na stałe używać.

Wiesław Kierbedź
gg  2128870
www.v4l.prv.pl (video4linux - podstawy)