jajo 2.6 - unresolved przy LIRC

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Sob, 26 Lip 2003, 19:06:25 CEST

Dnia Sat, 26 Jul 2003 18:21:52 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Mariusz Witkowski <maryush w uznam.net.pl> >
napisała:

> tak około tego jajeczka:
> WARNING: /lib/modules/2.6.0-test1-ac3/kernel/drivers/char/lirc/lirc_dev.ko
> needs unknown symbol exit_files
> jeśli ktoś wie jak to poprawić to będzie obsługa LIRC'a do tego jaja (ale
> tylko moduł lirc_gpio jestem w stanie potestować (ale pewnie reszta też
> ruszy bo coś czuję że będzie zawsze problem z tym exit_files)

sam sobie odpowiem:
System.map:c011c7a4 T exit_files <=- tutaj jest to i w jednym z modułów do
isdn'u i tyle... a teraz wywalilem to z modulu, laduje sie lirc_gpio i
lirc_dev ale lircd zdycha :/ i nei wiem czy to nie spowoduje jakichs problemow
:(

--
 |  Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder CHInc. | Memeber PSI & SzLUUG  |