Re[2]: modem i sieć

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Sob, 26 Lip 2003, 14:47:48 CEST

Witaj Wieslaw,

W Twoim liście datowanym 17 lipca 2003 (01:14:26) można przeczytać:

WK> /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-eth0
WK> ONBOOT=no

WK> i tylko jeśli trzeba
WK> ifcfg eth0 up

Ale facet w domu tez ma siec i potrzebuje raptem miec default route
ustawione na router z pracy a w trakcie podnoszenia modemu demon pppd
ustawi default route odpowiednio pod warunkiem ze bedzie mial to
ustawione w konfiguracji ;) W takim ukladzie powinno dzialac jak
oczekuje.

--
Pozdrowienia,
 Dariusz                            mailto:milley w gostyn.pl