rtl9139 i 2.4.20-8

Robert Święcki jagger w riviera.pw.edu.pl
Nie, 27 Lip 2003, 23:11:21 CEST

Dnia Sunday 27 of July 2003 23:02, Roman Niewiarowski napisał:

> tyle ze przy e100 intel powodowal zwis na kernelu z SMP (2xPIII na plycie
> intela). :-/
> A przy jednoprocesorowych smiga az milo :-)

mam e1000FX na 2xP3-800, (płyta intela, w sumie to cały serwer intela) śmiga
aż miło ;)).

za to oopsy jakie robiło e1000 + ians na P2.4HT zniechęcily mnie do
testowania wynalazków intela na dłuugi czas.. ze światlowodowym Gb dało się
wytrzymać (wywalało system w zalezności od obciążenia od 1-5 dni), ians na
miedziowym Gb intela (płyta tyan) wywrcacał się po kilku sekundach od
załadowania modułu i konfiguracji vlanów.

--
	Pozdrowienia, Robert!

When it comes to the time, are we partners in crime?
When it comes to the time, we'll be ready to die [IM]