jajo 2.6

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 28 Lip 2003, 01:56:48 CEST

On Sun, 27 Jul 2003, Wieslaw Kierbedz wrote:
> No cóż, jest jak pisałem - ide statycznie, reszta się da - zostaje
> rzeczywiście tylko lirc , ale to już dla "silniejszych". Postudiuję boje
> Witka. Do geninitrd wystarczy oczywiście podać pełne nazwy (wraz z
> rozszerzeniem) modułów, Jajo waży niestety ok. 1MB.

Nie jest tak łatwo :P

Ja nie wiem cały czas jak rozwiązać klawiaturę oraz mysz w module. Ja mam
na dzień dzisiejszy wpisane psmouse do /etc/modules, bo ładuje się samo
devmouse i tyle. mysz nie działa. psmouse trzeba załadować ręcznie i mysz
zaczyna działać (co innego przy innych typach myszy). Teoretycznie przy
włączaniu gpm wystarczy zrobić ładowanie odpowidniego modułu, ale z
drugiej strony nie trzeba mieć gpm, żeby używać X-ów.

Większy problem jest natomiast z modułami klaiwatury. IMHO to powinno być
ładowane już na etapie initrd, gdyż potrzebne jest do wyboru trybu
interaktywnego rc-scriptów. Problem jest w wyborze modułu...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...