[HEAD] mplayer

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Wto, 29 Lip 2003, 00:51:27 CEST

On Tue, 29 Jul 2003, Tomasz Grobelny wrote:

> Załóżmy, że jestem. Mam przesłanki żeby przypuszczać, że jestem za
> przezroczystym squidem, ale jak to sprawdzić? No i co w takim przypadku

spróbuj wysłać jakieś bezsensowne zapytanie HTTP do jakiegokolwiek
serwera, np:
GET ble ble ble

i sprawdź kto odpowie komunikatem o błędzie: squid czy serwer www

> zrobić aby strumienie działały jak należy.

tego niestety nie wiem :(

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :