[HEAD] mplayer

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Wto, 29 Lip 2003, 01:08:08 CEST

Użytkownik Tomasz Grobelny napisał:

> Jak nie było, jak było? A SIGTERM wysłałem bo się chyba zapętlił.
Prawda, ale po tym mój przechodzi dalej.
Przy cache 1024 dojechał do 19% (właśnie) i zaczął grać - jeszcze gra.

> Ale to powinien ignorować. (przy nocache się pojawia i gra dalej przez chwilę)

> Gra kilka sekund a potem:
> Exiting... (End of file)
Mój nie przerywał, żarł minutę, potem ja już miałem dość - znaczy za
cienki masz drucik - na modemie jedziesz?.
> Co jest skądinąd całkiem logiczne. Chyba że chodzi Ci o strace z tego
> procesu...?
Chodzi mi raczej, żebyś przekompilował z nagłówkami bibliotek, które
masz obecnie (a nie, które były w maju w nescie) - glibc, libnss, vorbis
i takie tam pierdoły (tak sobie gdybam).
No i coś nowszego.
Mój strace mogę wrzucić ci na priva - lepiej ode mnie będziesz wiedział
czego szukać.
Wiesiek