glibc 2.3.x...

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Wto, 29 Lip 2003, 13:50:04 CEST

Witam.

Dnia 03-07-28 22:39, Użytkownik Wieslaw Kierbedz napisał:

> Niech mnie naprostują jeśli się mylę - przejdź na DC - w miarę spójny
> zestaw (jeśli masz i686 compatibile).

Ta... a pod i586 DC ktos ma? Na stronce jak na razie jest tylko legenda
o innych procach niz i686... Generalnie rozumiem, ze jak chce glibc 2.3
to moge zapomniec o automatyzacji z poldka i czeka mnie masowa reczna
kompilacja dystrybucji...

--
========
  TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.