glibc 2.3.x...

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Wto, 29 Lip 2003, 14:35:35 CEST

Witam.

Dnia 03-07-29 13:59, Użytkownik wrobell napisał:
> ftp.nest.pld-linux.org/test/i586

Tyle na szczescie jakos znalazlem sam. Poroblem z tym, ze nie moge tego
zupgradowac normalnie w poldku. Czesc softu nie istnieje w wersji z
glibc 2.3 w dystrybucji RA+Nest+NestTest. Wiem ze DC ma je wszystkie,
ale niestety na i686 a ja mam i586. Moze jakas rada/sugestia co robic?

Mimo wysilkow nie poldek nie daje rady .

--

========
  TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.