glibc 2.3.x...

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Wto, 29 Lip 2003, 15:44:39 CEST

Witam.

Dnia 03-07-29 14:45, Użytkownik wrobell napisał:

> 1. co znaczy zupgrejdowac normalnie?

Normalnie- jak dam install -vG glibc2.3*

> 2. jakiego softu Ci brakuje w nest/test? (samo nest jest obsolete, liczy się
>    tylko nest/test, stare pakiety są w OLD, np.: test/i586/OLD)

Poczekaj, troche sie gubie.. To co mam dodac poldkowi jeszcze sourcae
/test/old ? Mozesz wyjasnic mi dzialnie nest nest/test nest/test/old?
Zawsze myslalem ze w NEST sa pakiety dla "tygrysow" co lubia testowac...
widze ze nie za bardzo czaje idee...

--
========
  TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.