glibc 2.3.x...

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Wto, 29 Lip 2003, 18:19:14 CEST

Użytkownik wrobell napisał:

> jakie sa bledy?
>
> czy nest czy dc, to nie takie hop siup. jakiego masz rpm-a? tego z ra?
> jesli tak, to poszukaj w archiwum listy jak zrobić jednoczesny
> ugprejd glibc i rpm-a

> nest - obsolete
> nest/test - glowne nest
> nest/test/old - stare pakiety, ktore byly w nest/test - nie trzeba tego uzywac
>    (ale czasami sie przydaje)

> a dc to myslisz ze co? i w dodatku zdeaktualizowane... :-P
>
>     wrobell <wrobell w ite.pl>

> http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy

Mam serwerek na nescie - nie zorientowałem, się, że mam płytki i586 Ra
pre (z sierpnia 2002), a wtedy jeszcze nie było rp-ppoe, ze źródeł
rp-ppoe zakrzyczało mi o glibc-2.3  - kombinowałem, jak Tomek, DC -
almost stable, nest - w prochu, znaczy rzeźba.
Ale nesta używam od pół roku intensywnie (na athlonie) i w końcu
postawiłem na PII - miesiąc już działa bez kłopotu.
To nie jest "poważny" serwer - domowy router z nat'em, małym ftp'em,
sambą, ssh, (donkeyem, ale to wstydliwe).
A i jeszcze jedno - do października 2002, to PLD było właściwie samym
nestem ;).

Jeśli to nie enterprise, to na stacji można już chyba używać bez ryzyka,
ot czasem font się sypnie, albo podłączy dwa napędy pod ide-scsi zamiast
jednego i chyba już coraz rzadziej.
(no i poldek ciągle potrzebuje nodeps, kiedy ma warunek = 2.2, a pakiety
2.2-5).

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870