jajo 2.6

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Wto, 29 Lip 2003, 20:19:59 CEST

Użytkownik Paweł Gołaszewski napisał:
> Nie jest tak łatwo :P
Ee, nie tak strasznie :).
> Ja nie wiem cały czas jak rozwiązać klawiaturę
/etc/sysconfig/geninitrd
PREMODDS="jakiśfs.ko i8042.ko atkbd.ko"
>  oraz mysz w module. Ja mam
> na dzień dzisiejszy wpisane psmouse do /etc/modules, bo ładuje się samo
> devmouse i tyle. mysz nie działa. psmouse trzeba załadować ręcznie i mysz
Devmouse, czy mousedev? Mnie się nie ładowało nic.
W modules.conf dałem
pre-install psmouse modprobe mousedev
potem oczywiście generate-modprobe.conf
A psmouse rzeczywiście w modules - nie ładuje żadnego modułu
automatycznie - tylko fs'y z fstaba, albo z to co w modules.

> Większy problem jest natomiast z modułami klaiwatury. IMHO to powinno być
> ładowane już na etapie initrd, gdyż potrzebne jest do wyboru trybu
> interaktywnego rc-scriptów. Problem jest w wyborze modułu...
j.w.

P.S.1.
Dziękuję za pomoc przy znikającej vesie (naprawdę to chodziło o console
vga) - nawet nie zauważyłem, że kiedy przełączam Input w Character na
moduł, to Console drivers w Graphics znikają zupełnie (co oczywiste).
P.S.2.
Strasznie to wielkie - pełen 1 MB, chociaż co się dało wciskałem w moduły.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870