[HEAD] mplayer

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Wto, 29 Lip 2003, 21:15:48 CEST

On wto 29. lipca 2003 01:08, Wieslaw Kierbedz wrote:

> Prawda, ale po tym mój przechodzi dalej.
> Przy cache 1024 dojechał do 19% (właśnie) i zaczął grać - jeszcze gra.

Zawsze dochodzi do prawie 20%. Ale u mnie się wtedy zawiesza (nawet kursor
miga inaczej).

> Mój nie przerywał, żarł minutę, potem ja już miałem dość - znaczy za
> cienki masz drucik - na modemie jedziesz?.

Nie, na stałym ale póki co nie mogę go w żaden sposób kontrolować. Ale to na
pewno nie chodzi o łącze bo dzisiaj sprawdzałem na Ra + samodzielnie
kompilowany mplayer-0.90rc5 chyba i działa.

> Chodzi mi raczej, żebyś przekompilował z nagłówkami bibliotek, które
> masz obecnie (a nie, które były w maju w nescie) - glibc, libnss, vorbis
> i takie tam pierdoły (tak sobie gdybam).
To była pierwsza rzecz którą zrobiłem. Chociaż mogły zostać jakieś stare
biblioteki...

> Mój strace mogę wrzucić ci na priva - lepiej ode mnie będziesz wiedział
> czego szukać.
Poproszę. Zawsze to jakaś dodatkowa informacja.

Tomek