jajo 2.6

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 30 Lip 2003, 10:47:26 CEST

On Wed, 30 Jul 2003, Wieslaw Kierbedz wrote:
> Jeśli będzie stabilniejszy, to działa rzeczywiście ładniej (płynniej?).
> No i ma sterowniki do mojej tv - wreszcie będę mógł używać
> dystrybucyjnego (tylko zabawy szkoda).

IMHO jest bardzo stabilne. Z 2.4 miałem problemy większe, a teraz na
jednej maszynie od pewnego czasu testuje na delikatnej produkcji - jest
dobrze.

> "...IMHO to powinno być ładowane już na etapie initrd, gdyż potrzebne
> jest do wyboru trybu interaktywnego rc-scriptów. Problem jest w wyborze
> modułu..."
> A kto to napisał :-P

ja, i...?

> Czy masz na myśli przerobienie geninitrd, żeby to robił automatycznie?
> Bo trzeciej drogi nie widzę.

Chodzi mi o to, że w ten sposób musisz pamiętać co masz w bebechach, tak
samo jak teraz jest z modułami IDE. Tak, chcę to mieć automatycznie.

> Bo żeby ręcznie jeszcze poczytać.

A co tu dużo czytać? Niewiele się różnią.

> Czy masz na myśli, że to niepotrzebny plik?

Mniej, więcej - dodawanie sobie zbędnej pracy.

> Lircd ładuje lirc_serial i lirc_dev jak należy. A propos udało mi się
> wykorzystać patch od Mariusza - parę funkcji trzeba podmienić na nowsze
> odpowiedniki w źródłach lirca, i dodać export jednej (symbolu) z kernela
> - u mnie działa.

To czemu tego w specu jeszcze nie widzę? :P

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...