Journaling i kernel 2.2 z Ra - co byście radzili :)

Michał Sutkowski michal.sutkowski w ugww.pl
Śro, 30 Lip 2003, 22:52:40 CEST

Le Mercredi 30 Juillet 2003 21:06, Jacek Rzęsista a écrit :
> Jakich filesystemów z journalingiem używacie na 2.2 z Ra ? I jakie są do
> tego narzędzia ? No i oczywiście - które są pewniejsze - nie zależy mi na
> szybszym filesystemie tylko na takim, który mi się nie rozsypie jak mu prąd
> wyłączą :)

Ja na serwerach używam ReiserFS dla '/' i XFS dla /home/ (bo tam samba i
ACL-e). Jak na razie jestem zadowolony.
Kiedyś ktoś pisał o JFS, że przeraźliwie wolny podczas jakichś tam operacji -
nie pamiętam dokładnie o co chodziło.

--
Michał Sutkowski
e-mail: michal.sutkowski w ugww.pl