CVS w nowej domenie

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Nie, 1 Cze 2003, 23:38:47 CEST

Witam!
Może mi ktoś rozwiać wątpliwości odnośnie ściągnięcia
czegokolwiek z cvs?
Bo niby w DNS jest cvs.pld-linux.org, ale raczej nie mam szans
skorzystać z niego jako ZU :( - to jest "przejściowe" i będzie
dostępne do odczytu? A może coś źle robię:
$ cvs -d :pserver:cvs w cvs.pld-linux.org:/cvsroot login
Logging in to :pserver:cvs w cvs.pld-linux.org:2401/cvsroot
CVS password:
cvs login: authorization failed: server cvs.pld-linux.org
rejected access to /cvsroot for user cvs

Do końca też nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale w nowym CVS nie
będą już przechowywane źródła. Mógłby ktoś wyjaśnić/odesłać
gdzieś po więcej szczegółów? Bo raczej patche specyficzne dla
PLD chyba tam powinny leżeć?

pozdrawiam
--
Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl