vmware

Marcin Winkler qurczak w wolomin.biz
Nie, 1 Cze 2003, 00:57:33 CEST

On Sat, 31 May 2003 18:03:46 +0200
Radoslaw Zielinski <radek w karnet.pl> wrote:

> Jeden Athlon XP 1700+, kernel-2.4.20-6 dystrybucyjny, kompilowany
> gcc-3.2.2 w otoczeniu zasobów z HEAD.  Moduły do VMware kompilowałem
> gcc-3.2.3.

Kurcze. Bo i vmware wiesza kompa. Mialem naswet 2.4.20-7 ale juz lub nawet
w 5 sekund to starcie vmware zawiesza caly system. ;/ Wszystko kompilowane
z tym samym co masz powyzej. Jedyna rozinca to 2x433 celeron.

Dziala i tylko z kernelami RH. Wiec podejrzewam nasz kernel ze cos nie tak
z nim ;/ A szkoda.

--
"Nieobecni nie mają racji"

Marcin Winkler