chyba GNOME?

Krystian Tomczyk krystian w tomczyk.civ.pl
Nie, 1 Cze 2003, 11:35:34 CEST

Witam
Pisałem już o tym wcześniej, ale ponieważ w zasadzie nie używam gnome to
się nie przejmowałem, ale teraz chciałem inne programy np. xdefaktor,
mozilla. W obu przypadkach kończy się takim samym komunikatem, jaki
miałem przy uruchamianiu gnome:
"uruchamiany_program: relocation error : /usr/lib/libfontconfig.so.1 :
undefined symbol : FT_Get_BDF_Property"
Podejrzewam, że chodzi o jakieś biblioteki związane z Gnome, tylko nie
mam pomysłu co mógłbym zrobić.
Mozilli w zasadzie też nie używam, ale jak chcę uruchomić vmware to jak
klikam na "get serial" to chce mi uruchomić mozillę i klops...
Krystian T
ps. dzięki za pomoc przy vmware