p2p + pytanie o donkeya

Grzegorz Sulima gsulima w host.sk
Nie, 1 Cze 2003, 11:45:06 CEST

On Sun, 1 Jun 2003, Szymon 'Trasher' K wrote:

> Mam nowe pytanie. Czy te alternatywne w stosunku do oryginalnego (z
> edonkey200-.com) core'y do donkeya, gdy ściągasz np. film 700MB, to
> od razu alokują sobie na twardzielu 700MB miejsca? Po prostu mam tylko
> 6GB na serwerze :-).
w przypadku mldonkeya, zajmują tylko tyle ile jest ściągnięte, i nie
pauzują nowych plików w przypadku gdy na dysku jest mniej miejsca niż
potrzeba na ten plik (tak to było przynajmniej kiedys w oryginalnym
edonkey2000)

> I jeszcze jedno, jak ma sie sprawa core controllerów w przypadku
> alternatywnych? Czy są i pod Windows i pod linuxa?
Mldonkey ma własny interfejs www, jest też kilka klientów w php. Są też
gui pod Linuxa, Windows i MacOS - można zdalnie się łączyć.

--
Grzegorz Sulima

God: What are you doing now?
Arthur: Averting our eyes, oh Lord.
God: Well, don't! It's just like those miserable psalms, always so depressing