squid dziwny problem....

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Nie, 1 Cze 2003, 16:46:17 CEST

On Sun, 1 Jun 2003, Adam Gołębiowski wrote:

> Ustawienie mtu na 1500 pomogło, dzięki.
>
> Pytanie tylko - dlaczego tak się dzieje? Dlaczego squid wariuje na takim
> ustawieniu?

to raczej nie squid wariuje, tylko maszyna na którym jest zainstalowany
jest inaczej skonfigurowana niż sam klient/serwer WWW. Zawsze w takich
sytuacjach przypomina mi się problem z zawisaniem połączeń na SDI, który
wynikał z jakichś problemów ze standardowym MTU w tepsie (pomagało
obniżenie o jakieś 100b).

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :