vmware

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 1 Cze 2003, 20:32:48 CEST

Dnia nie 1. czerwiec 2003 16:24, Marcin Winkler napisał:
[...]
> Próbowałem. z preemtive i bez, z grsec i bez. Teraz jest lepiej bo
> 2.4.20-7 zawiesza mi komputer juz w 6 sekund po zaladowaniu modułów
> vmware. Niestety niewiem czemu tak sie dzieje na naszych kernleach ;/
Mi działa VMware w wersji 3.2.0-2230 na kernelu 2.4.20-5 (muszę zrobić
update) na kompie z 2xAthlon. Nie mam z nim żadnych problemów. Ale to na
Ra+updates.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498