Bootowanie

Marek Dąbrowski marek.dabrowski w infor.pl
Pon, 2 Cze 2003, 15:20:21 CEST

Sęk w tym że nie wiele - jak bootuje z płyty to po ukazaniu się boćka
zaczyna wywalać mi coś takiego t:t:t:t:t:t:t:t:t:t ...., a komunikatu z
dyskietki zabardzo nie pamiętam w każdym bądz razie bootowanie nie
powiodło się.

--
Marek Dąbrowski
Administrator sieci