pld i zewnętrzny modem

Przemyslaw Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Wto, 3 Cze 2003, 16:55:13 CEST

On Tue, 3 Jun 2003 16:48:44 +0200
Michał Wcisło <Michal.Wcislo w rattanprestige.pl> wrote:

> Jak dzwonię na numer podpiętego do PLD modemu to w minicomie mam RING
> ale halyfax nie odbiera nie wiem czemu,

Sprawdź dokumentację swojego modemu, może w inny sposób (inna jakaś
komenda AT) obsługuje podoszenie słuchawki po którymś tam razie. Ztcp
jak mi czekał na połączenie to mi ładnie mrugało AA czy świeciło :)

--
 .mailto p r z e m y s l a w at k n y c z dot n e t.
| Przemysław "djrzulf" Knycz, djrzulf w jabber.gda.pl |