zrywanie sesji SSH

plusik lop w plusik.pl
Pon, 2 Cze 2003, 21:22:25 CEST

Witam,

mam na routerku PLD 1.0 (ra) z wykonanym najnowszym --upgrade-dist.
Wczesniej jak i teraz zrywa mi sesje SSH, jesli lacze sie z komputera z
sieci lokalnej (za pomoca Putty) na jakiegos hosta w Internecie. Nie zrywa
natomiast polaczenia jesli lacze sie bezposrednio z routerka, czyli
zaloguje sie na router, a dopiero pozniej na innego hosta. Wtedy sesja SSH
moze wisiec kilka dni. W zwiazku z tym cos musi byc nie tak z
ipchains, ktory forwarduje pakiety.
Moglbym prosic o podpowiedz, co moze byc przyczyna zrywania sesji SSH?

kernel-2.2.25-2 [i586]
ipchains-1.3.10-17
lacze neo+

dzieki