fax usr samba i windy

Michał Sutkowski michal.sutkowski w ugww.pl
Wto, 3 Cze 2003, 00:22:04 CEST

Le Lundi 02 Juin 2003 21:17, Paweł a écrit :

> ZTCW można skonfigurować HylaFax, żeby faxy mailem jako załaczniki
> rozsyłał.

Tak, potwierdzam. Przystosowałem i działa znakomicie. Dobrze do tego jedynie
przystosować skrypt 'faxrcvd', który wywoływany jest przy każdym faksie z
parametrami pliku faxowego (TIF, albo ps - już nie pamiętam) i przy odrobinie
fantazji można z nim zrobić co się żywnie podoba: wysłać pocztą, wrzucić do
katalogu udostępnianego sambą, wpisać do bazy danych, zarchiwizować itd...
Wysyłanie też nie jest trudne: whfc jest okej do wysyłania: dodaje nową
drukarkę i podczas drukowania pyta o numer telefonu - o ile dobrze pamiętam
(dobrze pamiętam?).

--
Michał Sutkowski
e-mail: michal.sutkowski w ugww.pl