Kerberos

Piotr Czerwinski pius w ceti.pl
Wto, 3 Cze 2003, 01:13:59 CEST

On Tue, 3 Jun 2003, Michał Sutkowski wrote:
[..]

> Kapitalne !
> Dzięki. :-))
> Dlaczego nie są standardowo w PLD?

Bo nie są IMHO na tyle dopracowane, żeby je umieścić w dystrybucji.
Co prawda, początkowo robiłem je również z myślą o wrzuceniu do cvs.
Presja 'natychmiastowej wymagalności' na własne potrzeby spowodowała jednak,
że nie miałem już czasu na uwzględnianie np. konfliktów z heimdalem, zgodności
z FHS, itp.
Może niedługo do tego wrócę, o ile ktoś wcześniej tego nie zrobi ;)

pius
Piotr Czerwinski [      Níl aon leigheas      ]
pius w pius.eu.org [    ar an ngrá ach pósadh   ]