zrywanie sesji SSH

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 3 Cze 2003, 10:18:08 CEST

On Mon, 2 Jun 2003, plusik wrote:

> mam na routerku PLD 1.0 (ra) z wykonanym najnowszym --upgrade-dist.
> Wczesniej jak i teraz zrywa mi sesje SSH, jesli lacze sie z komputera z
> sieci lokalnej (za pomoca Putty) na jakiegos hosta w Internecie. Nie zrywa

[...]

Witam!

Już dawno o tym pisałem, podawałem również patcha do openssh ustawiającego
sessionkeepalives - ale zostałem zbesztany że to bez sensu, niepotrzebne czy
jakoś tak :)

Dodam, że patch jest np. na stałe w Debianie - tylko niestety nie sposób
dorwać samego patcha do sessionkeepalives, bo tam mają chorą politykę nt.
źródeł :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki