Bombowiec B50

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Wto, 3 Cze 2003, 12:44:11 CEST

On Sun, 1 Jun 2003 23:55:00 +0200
Krzysiek Taraszka <dzimi w pld.org.pl> napisał(a):

> [...]

dobrze jest :-) wrazie czego z CVS-a ściągam spec-a i kompiluje

nie

z całą pewnością lepiej się sprawuje od AIX-a na tym sprzęcie
(chodzi mi o akceptację dla różnych kart sieciowych i kontrolerół SCSI)

> jądro 2.2 dziala ale ma tendencje do nie dzialania tak jak nalezy, "strong
> recommended" jest uzywanie kernela 2.4.
> Co do sprzętu, to zalezy co tam wsadzisz i czy jest ppc specyfic (a raczej
> jegp driver, bo jak polityka pokazuje nei wszystko co pod ppc pisane na chrp
> dziala (np nie potrafią komunikowac sie urzadzenia poprzez mostek motorolla

ja używam 2.4 i jest b. dobrze

musisz pamiętać że yaboot jest trochę inny od LILO i jest tak skonfigurowany
że dysk startowy jest w górnym slocie dwupaka systemowego (mądrze powiedziane
co :-) a chodzi o puszkę na dyski tylko u IBM-ów tak się to określa, to tak dla uśmiechu).

sprzętowi nic nie mogę zarzucić we/wy jest szybkie a ubogomipsami nie przejmuj się.

pozdrawiam
Grzegorz