fax usr samba i windy

Michał Wcisło Michal.Wcislo w rattanprestige.pl
Wto, 3 Cze 2003, 13:27:30 CEST

Witam,

3 czerwca 2003, 00:22:04, napisał(e/a)ś:
MS> Tak, potwierdzam. Przystosowałem i działa znakomicie. Dobrze do tego jedynie
MS> przystosować skrypt 'faxrcvd', który wywoływany jest przy każdym faksie z
MS> parametrami pliku faxowego (TIF, albo ps - już nie pamiętam) i przy odrobinie
MS> fantazji można z nim zrobić co się żywnie podoba: wysłać pocztą, wrzucić do
MS> katalogu udostępnianego sambą, wpisać do bazy danych, zarchiwizować itd...
MS> Wysyłanie też nie jest trudne: whfc jest okej do wysyłania: dodaje nową
MS> drukarkę i podczas drukowania pyta o numer telefonu - o ile dobrze pamiętam
MS> (dobrze pamiętam?).

Próbuje przebrnąć przez konfigurację ale mam problem z portem:

Serial port that modem is connected to []? /dev/ttyS0
/dev//dev/ttyS0 is not a terminal device.
Serial port that modem is connected to [/dev/ttyS0]? /dev/ttyS1
/dev//dev/ttyS1 is not a terminal device.

jak wpisuje bez /dev/ to próbuje prędkości komunikacji ale rezultat
jest taki że nie znalazł modemu. W manualu jest napisane żeby
sprawdzić port programem cu ale jakoś nie znalazłem, w jakim pakiecie
on się znajduje ?

--
Załączniki: <none>

Pozdrowienia,
 Michał Wcisło                            mailto:Michal.Wcislo w rattanprestige.pl
 gg: 3383458