Re[2]: pld i zewnętrzny modem

Michał Wcisło Michal.Wcislo w rattanprestige.pl
Wto, 3 Cze 2003, 16:04:16 CEST

Witam,

3 czerwca 2003, 15:26:48, napisał(e/a)ś:
> [...]

za dużo o /dev/ ;>>

oki.
Mam tak:

# cu -l ttyS0
Connected.
at+fclass=?
0,1,2.0

OK

A potem tak:

Probing for best speed to talk to modem: 38400 19200 9600 4800 2400 1200
Unable to deduce DTE-DCE speed; check that you are using the
correct device and/or that your modem is setup properly.  If
all else fails, try the -s option to lock the speed.

No i w sumie nie wiem czy działa ten modem czy nie ?
Przez minicoma się ładnie moge dodzwonić ale czemu ten program od
hylafaxu nie działa ?

--
Załączniki: <none>

Pozdrowienia,
 Michał Wcisło                            mailto:Michal.Wcislo w rattanprestige.pl
 gg: 3383458