Czyzby bug w apachu??

=?X-UNKNOWN?Q?Tomasz_Gibzi=F1ski?= gibzinskit w student.man.radom.pl
Wto, 3 Cze 2003, 16:31:28 CEST

On Tue, 3 Jun 2003, Dariusz Wlodarczyk wrote:

> Witaj Tomasz,
>
> W Twoim liście datowanym 29 kwietnia 2003 (22:38:59) można przeczytać:

> Mnie to dotknelo na tyle ze wypierdzielilo mi w tlen Indianina z
> powodu braku pamieci - tyle tych connectow udanych bylo :(
>
> znalazlem na ten temat cos takiego: http://bugs.php.net/bug.php?id=19113

u mnie ajkurat maszyna jest dosc mocna ale piem ci ze ten serwer "sasiada"
do dzis dostaje zwroty poczty z tamtego dnai i sie na mnie zlosci w sumi w
ciagu jednej nocy logi apacha urosly do 300MB.

Po upgrejcie apacha znikal ten problem znaczy przy takich probach pojawia
sie komunikat bedu 405 ale zastanowilo mnie cos takiego
218.94.83.24 - - [03/Jun/2003:07:02:10 +0200] "GET http://www.amd.com/
HTTP/1.1" 200 65859
218.94.83.24 - - [03/Jun/2003:07:02:10 +0200] "GET http://www.amd.com/
HTTP/1.1" 200 65859
218.94.83.24 - - [03/Jun/2003:07:02:10 +0200] "GET http://www.amd.com/
HTTP/1.1" 200 65859

natomiast connect i post sa juz blokowane

pzdr gito