Mplayer

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Wto, 3 Cze 2003, 20:21:47 CEST

Dnia wto 3. czerwca 2003 07:59, Maciej Paszta napisał:

> Dystrybucyjney feeee am wole samodzielnie skompilowanego ;P JAk jest
> obsluga freetype to czcionki ttf odczytuje. Anyway to raczej nie przez to
> mi sie wali. Ach zapomniala dac jakie mi info wywala:
> Mplayer interrupted by signal 11 module:unknown
Miałem coś taki komunikat przy zamykaniu mplayera w starszej wersji. Obecnie
mam dytrybucyjnego mplayer-0.90rc3-2 i jest OK. A co Ci dystrybucyjny
przeszkadza ? Ja tam nie narzekam ;-)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org