Problemy z instalacja ALSY

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Śro, 4 Cze 2003, 19:36:21 CEST

Witam!
Do tej pory uzywalem sterownikow OSS, ale z racji tego, ze w PLD ARTS
(kazdy. Rowniez samodzielnie skompilowany) ciagle wywala jakies bledy
(np. mplayer -ao oss moze odegrac tylko jeden plik, bo jesli kaze mu
odtwarzac wiecej, to sie wykrzacza po pierwszym pliku, a xmms po
skonczeniu odtwarzania kazdego pliku wywala "mcop warning: user defined
signal handler found for SIG_PIPE, overriding", badz "Naruszenie
segmentacji")
postanowilem sprobowac ALSY. Sciagnalem instrukcje ze strony
alsa-project dla mojej karty (ens1371) i zrobilem tak jak tam bylo
napisane, czyli:
$modprobe soundcore
$modprobe snd-card-ens1371;modprobe snd-pcm-oss;modprobe
snd-mixer-oss;modprobe snd-seq-oss
wczesniej usuwajac modul OSS dla mojej karty ('modprobe -r es1371').
Probujac uruchomic jakikolwiek program na ALSIE (np. mplayer -ao alsa)
dostaje komunikat typu "brak urzadzenia". "rpm -qa|grep alsa" oddaje:
alsa-lib-0.5.10b-2
alsa-lib-devel-0.5.10b-2
kernel-sound-alsa-0.5.12a-11 w 2.4.18_2
alsa-driver-devel-0.5.12a-17
To niby moze byc wina roznych wersji, ale probowalem na kernel'u
2.4.20_6 i alsie 0.9 do niego, ale tez nic z tego. Dodam, ze w przypadku
alsy 0.9 zmienilem zgodnie z instrukcjami "modprobe snd-card-ens1371" na
"modprobe snd-ens1371".

Czy ktos moze mi powiedziec co robie zle i ew. pomoc?

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
LINUX-Finally...your computer is listening