ide-scsi i DMA

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Śro, 4 Cze 2003, 21:29:59 CEST

Dnia wto 3. czerwca 2003 00:57, Boski Cinek napisał:
> Mam taki problem: moja nagrywarka dziala pod PLD poprzez modul ide-scsi
> (takie rozw. mi ktos kiedys polecil. Na "ide" nie chciala) i wszystko
Da się - ja tak używam. Wymagany nowy xcdroast  - można albo przekompilować
samemu, albo jak chcesz to mam go wystawionego na:
http://jasio.myslenice.pl.eu.org/RPMS/PLD_unofficial/Ra+2.4.19_PACK+KDE3.1_PACK/
(jest indeks do poldka), zainstaluj też wtedy cdrtools które tam są (chociaż
ostatnio zrobiłem upgrade na te w updates z ra i też działa).

> byloby cacy gdyby nie to, ze nie da sie wlaczyc na niej i na DVD (drugi
> naped) dma, bo hdparm pisze, ze nie moze tego zrobic na urzadzeniach
> SCSI. W sumie to bym tego potrzebowal, bo w tej chwili kopiowanie danych
> z plyty obciaza caly system i uniemozliwia robienie czegokolwiek innego
> (chocby sluchania muzyki). Da sie cos z tym zrobic i moze z ogolna
> jakoscia kopiowania z CD (czasami ma duze klopoty z czytaniem
> porysowanych plyt, a Windy z tego co pamietam dawaly im rade). Jakis
> czas temu (nie pamietam juz jak dawno ;-)) mialem RH i jezeli dobrze
> [...]
Ja natomiast mam innego rodzaju problem - dma owszem, włącza sie, ale tylko
dopóki jest załadowany moduł ide-cd .... Jak moduł zostanie usunięty, to przy
ponownym załadowaniu już DMA nie ma :(. I nie mogę nic na to poradzić :(
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org