zrywanie sesji SSH

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Wto, 3 Cze 2003, 22:31:16 CEST

On Tue, 3 Jun 2003, Bartłomiej Ogryczak wrote:

> Mam KeepAlive yes i na serwerze i workstacji. W przypadku, kiedy
> klientem jest OpenSSH nie działa.

bo problem jest w tym, że domyślnie keepalive jest straasznie rzadko
wysyłane:
(z /usr/src/linux/Documentation/network/ip-sysctl.txt)
tcp_keepalive_time - INTEGER
        How often TCP sends out keepalive messages when keepalive is enabled.
        Default: 2hours.

jak się to zmieni to działa super.

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :