Mplayer

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Wto, 3 Cze 2003, 01:11:28 CEST

Użytkownik Maciej Paszta napisał:

>Hmm zauwazylem dziwna rzecz. Mam Mplayera-0.90 skompilowanego z gui oraz z
>obsluga freetype. I teraz jak dodam sobie do configa subcp=cp1250 to wywala
>mi blad przy probie wejscia do Preferences w GUI. Jednak jak usune to opcje
>to jest looz. Mial ktos podobny problem?
>[
>maciek w pldmachine maciek]$ rpm -qf /usr/X11R6/lib/libgtk.so
>gtk+-devel-1.2.10-7
>[maciek w pldmachine maciek]$

Taa, ja tez tak mam, ale nie wpadlem na wywalania subcp z config'a. Tu
chodzi chyba tez o inne wpisy, bo musialem wywalic calego swojego
konfiga zeby poszlo. Mysle, ze to kwetsia tego, ze w menu "nie
przewidziano" kodowania z naszej czesci Europy. Zauwaz, ze w zakladce
"Font" i "Subtitle&OSD" nie mozna wybrac naszego kodowania. Jezeli
mozesz to zglos blad.

|3 0 $ |< !   < i N e |<
LINUX-Finally...your computer is listening